ثبت نام

ســه گــام تـا +ADSL2

پس از تجربۀ موفق در زمینۀ خدمات متنوع ارتباطی هم‌اکنون شرکت مخابرات استان خوزستان قصد دارد تجربه‌ای کاملاً متفاوت از سرویس اینترنت پرسرعت +ADSL2 به دوست‌داران فناوری‌های نوین ارائه دهد و آسان‌ترین روش‌های ثبت‌نام را در اختیار متقاضیان اینترنت پرسرعت +ADSL2 قرار دهد. از این رو برای پیوستن به جمع کاربران +ADSL2 تنها کافی است سه گام بردارید:


گــــام اول:ثـبت‌نـام
گــــام دوم:انتخاب تعرفه و پرداخت هزینه‌ها
گــــام سوم:نصب و فعال‌سازی

 

گام اول: ثبت‌نام

روش‌های ثبت‌نام:

متقاضیان محترم می‌توانند با استفاده از یکی از چهار روش زیر ثبت‌نام نمایند:

ثبت‌نام اينترنتي

ثبت‌نام اینترنتی آسان‌ترین روش‌ ثبت‌نام اینترنت پرسرعت +ADSL2 شرکت مخابرات می‌باشد که برای تسهیلِ فرایند ثبت‌نام، در نظر گرفته شده است. متقاضیان محترم می‌توانند با کلیک بر روی گزینۀ زیر و وارد کردن اطلاعات درخواستی ثبت‌نام خود را انجام دهند.

 

 

ثبت‌نام از طریق پیام کوتاه

یکی دیگر از روش‌های آسان ثبت‌نام اینترنت پرسرعت +ADSL2، ارسال پیام کوتاهِ بدونِ متن به شماره ١٠٠٠٣٠٣٦ می‌باشد. پس از ارسال پیام، از طرف مركز خدمات و فروش با متقاضیان محترم تماس گرفته می‌شود و مراحل ثبت‌نام از طرف کارشناس فروش، پیگیری خواهد شد.

ثبت‌نام تلفنی

از دیگر روش‌هایی که متقاضیان محترم می‌توانند به آسانی به جمع کاربران اینترنت پرسرعت +ADSL2 بپیوندند، ثبت‌نام از طریق تماس با شماره تلفن ٢٠٢٠ می‌باشد، در این روش کارشناس فروش، اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام را به‌صورت تلفنی از شما دریافت می‌کند و مراحل ثبت‌نام از طریق مرکز خدمات و فروش پیگیری و انجام می‌شود.

ثبت‌نام حضوری

متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعۀ حضوری و همراه داشتن مدارك لازم، به مركز خدمات و فروش اينترنت پرسرعت شرکت مخابرات به نشانی: اهواز، کیان‌پارس، فلکۀ دوم، بلوار توحید غربی، پلاک ١٤٤، ثبت‌نام نمایند. همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی‌ مجاز فروش در شهر خود مشترک اینترنت پرسرعت مخابرات باشند،  ثبت‌نام در نمایندگی بصورت رایگان صورت می‌گیرد و مشترکین پس از تکمیل ثبت‌نام با دریافت شناسه پرداخت، می‌توانند وجه خدمات را از طریق بانک ملت پرداخت نمایند  و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

مدارک مورد نیاز*:

مدارک لازم برای کاربران خانگی


کپی کارت ملی و کپی شناسنامه

مدارک لازم برای کاربران تجاری**


کپی کارت ملی و شناسنامۀ نمایندۀ شرکت و مؤسسه‌ای که متقاضی است.
نامۀ درخواست رسمی مهر و امضا شده بر روی سربرگ‌ شرکت یا مؤسسۀ متقاضی

* متقاضیان محترمی که قصد دارند به صورت حضوری ثبت‌نام نمایند باید در زمان مراجعه به دفتر رسمی مركز خدمات و فروش اينترنت پرسرعت شرکت مخابرات، مدارک مورد نیاز را، جهت ارائه به متصدی امور ثبت‌نام، همراه خود داشته باشند. همچنین متقاضیانی که از طریق روش‌های دیگر اقدام به ثبت‌نام می‌نمایند باید در زمان نصب مودم و راه‌اندازی اینترنت پرسرعت خود فرم پرشدۀ ثبت‌نام، متن امضاشدۀ قرارداد و مدارک مورد نیاز را به کارشناسان نصب تحویل نمایند. 

** کاربران تجاری شامل تمامی مؤسسات، شرکت‌ها، ادارات، سازمان‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، اماکن فرهنگی،اماکن ورزشی و ... می‌باشد.

فرم ثبت‌نام و قرارداد:

با تكميل فرم ثبت‌نام و امضای متن قرارداد و ارائۀ آن‌ همراه با مدارک مورد نیاز به کارشناسان نصب، در زمان نصب و راه‌اندازی مودمِ سرویس اینترنت پرسرعت +ADSL2، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید تا سرویس اینترنت +ADSL2 شما فعال ‌گردد.

 

 

گام دوم: انتخاب تعرفه و پرداخت ‌هزینه‌ها

انتخاب تعرفه‌ها:

پس از کسب اطلاعات لازم دربارۀ سرویس اینترنت پرسرعت +ADSL2 شرکت مخابرات، لازم است نسبت به انتخاب دورۀ اشتراك و طرح تعرفه مورد نظرتان اقدام کنید.

به عنوان مثال، شما مي‌توانيد با خريد طرح تعرفۀ يك ماهه، با سرعت ١٢٨ كيلوبيت بر ثانيه، ترافيك ٣ گيگا بايت را انتخاب نموده و در طول دوره از آن استفاده نماييد.

 

 

روش‌های پرداخت هزینه‌ها:

پـس از درخواست ثبت‌نام و ارائۀ مدارک مورد نیاز، برای اطـلاع از نحـــوۀ پــرداخت هزینه‌ها، منتظر تماس از طرف مركز خدمات و فروش باشید و یا در قسمت حساب من (E-care) همین وب‌سایت هزینه‌های خود را، مانند هزینۀ گیگابایت مصرفی و یا اشتراک ماهیانه، به صورت اینترنتی پرداخت نمایید.

 

 

جهت پرداخت حضوری می‌توانید با در دست داشتن شناسه پرداخت، به بانک ملت مراجعه نمایید و هزینه‌ سرویس خود را به شماره حساب 4348434053 بانک ملت شعبه ونک تک واریز نمایید، در وارد نمودن شناسه پرداخت دقت نمایید، شناسه پرداخت منحصر به فرد و معرف حساب شما می‌باشد. در هنگام شارژ و تمدید سرویس نیز از همین شناسه استفاده خواهید نمود.

پس از واریز هزینه‌ها، رسید بانکی را به کارشناس نصب تحویل دهید. یا از طریق شماره ٢٠٢٠ ، داخلی ٣ رسید بانکی خود را فکس نمایید.

گام سوم: نصب و فعال‌سازی

پس از طی مراحل فوق، منتظر کارشناسان و متخصصان ما باشید تا با حضور در محل، مودم +ADSL2 شما را نصب کرده و دسترسی شما به اینترنت را فعال ‌سازند. آن دسته از متقاضیان محترمی که از طریق اینترنت و یا از طریق تماس تلفنی با مرکز +ADSL2 ثبت‌نام کرده‌اند، در زمان نصب مودم و راه‌اندازي، با ارائۀ مدارك لازم جهت ثبت‌نام به كارشناسان، ثبت‌نام خود را تكميل مي‌نمايند. حال با برداشتن این سه گام می‌توانید از اینترنت خود لذت ببرید.

betta.png